وظایف اداره اعتبارات - صدور درخواست وجه الکترونیکی و ابلاغ اعتبار با توجه به موافقتنامه های متبادله و در سقف تخصیص اعتبار از محل اعتبارات هزینه ای – تملک و ردیف های عمومی - تامین اعتبار اسناد و قراردادهای قابل پرداخت در چارچوب قوانین و مقررات (ماده 52 قانون محاسبات - جمع آوری اسناد دیون و تهیه فرم های مربوطه به آنها جهت طرح درکمیسیون دیون بلامحل در موعد مقرر - کنترل فرم های اعتبارات برحسب برنامه ، فعالیت ، فصول و ریز فصول هزینه به همراه جزئیات آن جهت استفاده در زمان مبادله موافقتنامه ها - بررسی و کنترل موافقتنامه های سازمان و اعتبارات ابلاغی در راستای تطبیق هزینه ها - جمع آوری درخواست وجه حقوق استانها و تنظیم درخواست وجه یکپارچه الکترونیکی برای دریافت وجه آن از خزانه برابر قوانین و مقررات ضمن هماهنگی با اداره دیافت و پرداخت - کنترل اعتبارات تخصیص یافته ، میزان نقدینگی و اسناد آتی در چار چوب موافقتنامه ها - تهیه و تنظیم گزارشهای مورد نیاز جهت ارائه به مقام مافوق ، دستگاههای نظارتی و رفع مغایرت از ابلاغهای اعتبارات با استانها و ارسال تائیدیه کلی ابلاغها به استانها در اعتبارات هزینه ای و تملک در پایان سال مالی - انجام سایر امور محوله از طرف ذیحساب و مدیر کل امور مالی |