وظایف اداره رسیدگی - تطبیق اسناد هزینه های انجام شده با قوانین و مقررات - کنترل و بررسی اسناد هزینه های مربوط به قراردادها و خریدها - رسیدگی به احکام کارگزینی وکنترل قوانین و مقررات در صدور احکام - رسیدگی به اسناد اداره عمومی و عاملین ذیحساب - بررسی و کنترل اسناد تحویلی از استانها درخصوص تنخواه گردانهای پرداختی - بررسی ، کنترل و اعلام نظر درخصوص قراردادهای منعقده با توجه به قوانین و مقررات - ارائه راهنمایی های لازم به عاملین ذیحساب ، کارشناسان استانها و همکاران در چارچوب قوانین و مقررات - عودت اسناد دارای نقص یا کسری به ذینفع و پیگیری لازم تا رفع نقص از اسناد مربوطه - تحویل ، نگهداری ، تمدید و استرداد ضمانت نامه های بانکی و اوراق بهادار سازمان در چار چوب قوانین و مقررات - انجام سایر امور محوله از طرف ذیحساب و مدیر کل امور مالی |